Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Παρτίδα από το εσωτερικό

Ποστάρω και εγώ την δικιά μου σήμερα η οποία τα είχε όλα. Αγωνία, ένταση, αναπάντεχες κινήσεις, αλλά και απίστευτη μαζετιά…. Βάζε ούζο σου λέω. Πριν αγγίξω την νίκη, ήδη την φλερτάριζα από την 19η κίνηση. Αν έπαιζε οτιδήποτε άλλο εκτός το 19. ..Ιη4 όπου απειλούσε με ματ στο θ2, είχα την κίνηση 20. γ6 βxγ6 (αναγκαστικό) 21. Βχγ6 …. 22. Αχα6 όπου δημιουργούσα δύο ελευθέρα πιόνια στην α και β στήλη. Η κίνηση που γύρισε την παρτίδα ήταν η 30. …Πδ2. Μπορούσα να τον κόψω με την Βασίλισσα μου όπου πάλι είχα πολλές δυνατότητες νίκης. Αναζητούσα όμως κάτι εξωτικό και τρελό στην σύλληψη. Τo βρήκα! Όμως πριν το ολοκληρώσω με την κίνηση 33.Βα4+ είδα την απάντηση β5 όπου απειλεί την Βασίλισσα μου και σταματάει το σαχ μου. Θόλωσα, ήμουν ήδη πιεσμένος από το …Πδ2, Ε! δεν ήθελε και πολύ να μην δω το en passan μου! Σήμερα κερνάω εγώ τα ούζα, Θανάση εσύ βάλε τους μαζέδες….

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Το "φλερτάριζα με τη νίκη αν δεν έπαιζε Ιε4" ακούγεται πολύ αισιόδοξο Παναγιώτη απ'τη στιγμή μάλιστα που απ'ότι φαίνεται αυτό σκόπευε να παίξει εξαρχής.Όσο για το 30...Πδ2 είχες απάντηση το πολύ δυνατό 31.Ιβ6,πιο κοντά στο μαύρο βασιλιά και πολύ πιο απειλητικό.
Για τον πρόεδρο θα ονομάσω το 21...ΑΧθ4 και 22...ΑΧε7 ως "η θυσία του Αβραάμ" αφού και οι δύο άφησαν τη θυσία στη μέση.Παίξε 22...ΑΧη3 ρε πρόεδρα να του διαλύσεις την άμυνα.
Προσπερνάω πάντως τις μαζετιές,που συγχωρούνται εύκολα από ένα μαζέτα σαν και μένα και μένω στην ένταση της παρτίδας.

Αλπο είπε...

Το φλερτ δεν σημάνει αναγκαστικά ότι θα το ρίξεις το κορίτσι (χεχεχε), το είχα δει το …Ιε4 αλλά όχι το Αχθ6, το ήξερα ότι είχε δρόμο ακόμα, αλλά είχα ρήξη αγκίστρι…

Το Αχη4 είναι τραγικά ριψοκίνδυνο, δεν το έχω μελετήσει αλλά δεν νομίζω να βγει κάτι καλό.

Το 31. Ιβ6 το είδα και αυτό πρότεινε και ο πρόεδρος σαν πρώτη ματιά μετά την παρτίδα, αλλά το 31. Ιβγ3 είναι πιο δυνατό γιατί ακολουθεί 32. Πδ1 και μετά αναγκαστικά οι πύργοι αλλάζονται, απλοποιείτε η παρτίδα και λογικά υπέρ μου.

Όλα αυτά τα μέτραγα, και ήθελα να παίξω το 31. Ιβ3 αλλά μια σκέψη σούβλισε το μυαλό μου! Αν κάτι μου ξεφύγει τότε θα μου κόψει πρώτος τον Πύργο μου, οπότε θα έχω κέρδος μόνο τον Ίππο. Αποτέλεσμα ήταν να σκεφτώ συντηρητικά και είπα «φάε πρώτος να είσαι σίγουρος και βλέπουμε» ξέροντας ότι τα κομμάτια μου είναι διασκορπισμένα στις 4 γωνίες της σκακιέρας.

Σκεφτείτε ότι αυτές τις κινήσεις τις μέτραγα πριν κατεβάσω τον Πύργο μου στο θ8, οπότε κάπου το έχασα το μέτρημα.

Unknown είπε...

Θα με κάνεις να βάλω μηχανή για το Αχη3 και δε θέλω.Ούτε εγώ το'χω μετρήσει καλά αλλά εμένα μου φαίνεται τραγικά ριψοκίνδυνο να σου ανοίγει τη θ στήλη και μετά να σε αφήνει να παίξεις με την ησυχία σου Πθ1 όταν ήδη έχει τόση πίεση στο θ7.

Αλπο είπε...

Το λάθος του προέδρου είναι ότι έπαιξε τον Ιζ6, έπρεπε Ιθ6 και κλείνει την θ κάθετο. Προφανώς κάτι άλλο θα μέτραγε και ξεχάστηκε…

Λάθος ήταν και το Αχθ4 ακριβώς γιατί ανοίγει την θ στήλη.

Τελικά σε καλό του βγήκε... :)